אני רק שאלה – זימון תורים מקוון

one red leather chair placed observably in a group of gray chairs.

ישראלים אינם אוהבים להמתין בתור, זו תופעה ידועה המחייבת פתרון מקצועי וחדשני, במיוחד במרפאות מומחים, קליניקות, מכוני הדמיה וכדומה. אין אדם שלא מתעצבן כאשר מנסים לעקוף אותו בתור, לרוב בטענה כי זו רק שאלה קצרה, לכן כיום מקובל במרפאות המתקדמות להציע למטופלים מערכת הכוללת זימון תורים מקוון.

באמצעות תוכנה לניהול תורים הכוללת זימון תורים מקוון משפרים את השירות, חוסכים זמן עבודה והצוות יכול לעבוד בלי להתעצבן מחוצפת מטופלים מסוימים. באמצעות התוכנה נמנעים גם מבזבוז זמן ומעצבים בגלל הצורך להתערב במחלוקות בין הממתינים לתור שלהם כאשר מטופל מסוים מנסה לעקוף את כולם.

לחסוך זמן ועצבים

צוות המרפאה מתמודד מדי יום עם אתגרים רבים ועבודה לחוצה הכרוכה במתן שירות למטופלים רבים. אחת הבעיות עמן מתמודד צוות המרפאה הוא הניסיונות הבלתי פוסקים של מטופלים לעקוף את התור ולקבל שירות בלי להמתין כמו כולם. בכל מרפאה ניתן לראות רבים הפונים לרופא, למזכירות ולאחיות בלי להמתין בתור, לרוב הם טוענים כי יש להם רק שאלה קטנה ופשוטה, אך מי שהזמין תור אינו מעוניין שיעקפו אותו וברצונו לקבל את השירות בזמן שקבע, וללא עיכובים מיותרים.

ככל שהתור מתארך רמת העצבנות בקרב המטופלים הולכת וגוברת, וכל ניסיון לעקוף את התור עלול לגרום לוויכוחים ולמריבות בין המטופלים, כאשר הצוות של המרפאה נגרר לכך ועליו להתערב. כך למעשה, הצוות מבזבז זמן רב בעבודתו, לכן באמצעות תוכנה לניהול תורים הכוללת מודול זימון תורים מקוון, אפשר למנוע ממטופלים לנסות לעקוף את כולם והמקום מתנהל באופן חלק ולמופת.

זימון תורים מקוון ללא צורך במענה אנושי

עד לפני שנים ספורות נאלצו לקוחות המרפאה להתקשר טלפונית בשעות הפעילות של המקום, על מנת לקבל מענה אנושי ולקבוע תור עתידי. קווי הטלפון של המרפאה היו עמוסים כל היום, וזמן רב בוזבז על המענה אנושי וניהול יומן הרופא ורשימת התורים. כיום, באמצעות תוכנה לניהול תורים ניתן לייעל משמעותית את האופן בו לקוחות המרפאה מזמינים תור, במקום להתקשר טלפונית המטופלים יכולים לזמן תור במועד הרצוי עבורם, בלי להתקשר ובלי להמתין זמן רב עד למענה טלפוני של צוות המרפאה.

באמצעות מערכת מתקדמת וידידותית לניהול ולזימון תורים מקוון המטופלים יכולים לבצע בעצמם את זימון התור. זו מערכת חדשנית המקושרת לאתר האינטרנט של המרפאה, היא זמינה 24 שעות ביממה, וכל מטופל יכול בזמנו החופשי לתאם תור לטיפול או לבדיקה. ראוי לציין כי התוכנה החדשנית לזימון תורים באינטרנט מציעה יתרונות רבים ללקוחות המרפאה ולצוות הרפואי, בין השאר היתרונות הם:

  • חיסכון משמעותי בכוח אדם – אין צורך להקצות כוח אדם לטיפול ולניהול התורים ולמענה אנושי לטלפונים הרבים ללקוחות שרוצים לתאם תור לטיפול או לבדיקה.
  • שיפור השירות ללקוחות – המערכת משפרת את איכות ורמת השירות למטופלים, חוויית השירות היא גורם מרכזי להצלחת המרפאה ולמניעת נטישת לקוחות.
  • זמינות מסביב לשעון – המערכת מקוונת וזמינה למטופלים 24 שעות ביממה, כל מטופל יכול לקבוע תור בשעה הנוחה לו, מהמחשב בעבודה או בבית, מהנייד או באמצעות לפטופ או טאבלט.
  • אוטומציה – מודול זימון תורים מקוון מסונכרן עם יומני הרופאים ושאר חברי הצוות, המערכת פועלת אוטומטית ושואבת מידע משאר הפתרונות לזימון תורים במרפאה.
  • תזכורת אוטומטית לתור – המטופל מקבל תזכורת לתור שקבע, כולל אפשרות לשלוח עדכוני מידע והנחיות לקראת הבדיקה או הטיפול.

חיסכון בעלויות – המערכת מסייעת לקצץ בעלויות כוח אדם, אין צורך לעבוד עם נייר ולהדפיס רשימות, אפשר להציג את התור במסכים המותקנים במרפאה, כמו כן חוסכים בהוצאות התקשורת.