אביב בדובאי: מי השיק קליניקה באמירויות?


מאמר זה הוא חלק מהתכנים אותם אנחנו שמחים לספק לקהל לקוחותינו: מנהלי מרכזים רפואיים, קליניקות ומרפאות.

בעקבות חתימת הסכמי אברהם בין ישראל לאיחוד האמירויות, החלו שיתופי פעולה מסחריים בין חברות ישראליות לחברות מקומיות, ויש גם חברות ישראליות המשתתפות היום במכרזים לפרויקטים גדולים באבו דאבי, דובאי ועוד. אחד משיתופי הפעולה החדשים והמסקרנים במיוחד החל לאחרונה בדובאי לאחר שחברת Aviv Scientific השיקה מרכז רפואי בדובאי.

המרכז הרפואי החדש יתמקד בטיפול ובאופטימיזציה של תפקודי המוח והגוף המבוסס על טיפול יומי בתאי לחץ, המרכז החדש משתרע על פני שטח עצום של 7,000 מ"ר והוא המרכז השני של החברה הישראלית בעולם, לאחר השקת המרכז הרפואי הראשון בפלורידה שבארצות הברית בשנת 2020.

חברת Aviv Scientific השיקה מרכז רפואי בדובאי

עידן חדש בשיתופי פעולה מסחריים בתחום הרפואה

נרמול היחסים בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות והחתימה על הסכמי אברהם – הוא סמל לעידן חדש של שיתופי פעולה בין המדינות. חברת Aviv Scientific הישראלית עוסקת במחקר ובטיפול בתהליך ה-Aging, היא נחשבת למובילה במחקר בתחומים כמו ירידה קוגניטיבית ותפקודית הקשורה לגיל, וצוות החברה מפתח יישומים חדשים ופורצי דרך של רפואה היפרברית במטרה למקסם את הביצועים הגופניים והנפשיים האנושיים.

החברה הישראלית מתמקדת בין היתר בשיפור תהליך ההזדקנות אצל מטופלים באמצעות הגברת הביצועים הפיזיים והקוגניטיביים אצל מטופלים בריאים מאוכלוסיית הגיל השלישי. לחברה יש שיתופי פעולה גלובליים ובלעדיים כמו השיתוף עם מתקן המחקר והרפואה ההיפרברית מרכז סגול הממוקם במרכז הרפואי שמיר. כדאי לדעת כי חברת Aviv Scientific מקימה רשת עולמית של מרכזים רפואיים שמטרתם להתמקד בשיפור הביצועים הפיזיים והקוגניטיביים בעזרת רפואה היפרברית, כלומר טיפול רפואי בו החולה שוהה בתוך תא לחץ.

חברת אביב סיינטיפיק נוסדה בשנת 2017 ומטרתה להקים רשת עולמית של מרפאות רפואיות המתמקדות בטיפולים בעזרת הרפואה ההיפרברית. החברה משלבת בין רפואה מותאמת אישית לבין טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, ביג דאטה, אנליטיקה ובינה מלאכותית. צוות החברה כולל ביולוגים, פיזיקאים, מדעני מוח, פיזיולוגים, מומחי תזונה, פיזיותרפיסטים, מומחי בינה מלאכותית, מדעני נתונים ועוד.

מרכזי הבריאות והרפואה של החברה משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות להעברת ולשיתוף מידע על מנת לתכנן תוכניות טיפולים בהתאמה אישית לכל מטופל, ובעזרת מערכת לניהול מרפאה חכמה הצוותים יכולים לשתף פעולה ולהעביר מידע ונתונים בקלות ובבטחה.

השקת המרכז הרפואי החדש בדובאי

חברת Aviv Scientific החליטה להקים את המרכז הרפואי השני שלה בדובאי, לאחר הקמת המרכז הראשון בפלורידה, המרכז הוקם בהשקעה של כ-30 מיליון דולר. המרכז החדש בדובאי משתרע על פני שטח עצום ויעבדו בו כ-100 אנשי צוות. במרכז החדש הותקנו 3 תאי לחץ ובכל אחד מהמכשירים יש 28 מושבים, לכן נכון להיום זהו המרכז הגדול ביותר בעולם לטיפול בתאי לחץ.

המיזם המשותף בין החברה הישראלית לבין יזמים וגורמים ממשלתיים ורפואיים איחוד האמירויות משקף את הצלחת הסכמי אברהם, שיתוף הפעולה מעורר עניין רב בכל העולם וקיבל סקירה תקשורתית נרחבת בישראל, באיחוד האמירויות, באירופה ובארצות הברית. בטקס ההשקה של המרכז הרפואי החדש השתתפו נציגי ממשל בכירים באיחוד האמירויות, הקונסול הכללי של ישראל בדובאי, מנהל מרכז סגול לרפואה היפרברבית בבית חולים שמיר, מייסדי החברה הישראלית וגורמים נוספים.

השקת המרכז הרפואי החדשני בדובאי מחדדת את הצורך בפתרונות טכנולוגיית מתקדמים כמו מערכת לניהול מרפאה. במציאות של היום, מרכזי רפואה נדרשים להעביר מידע במהירות ובבטחה, תוך הגנה על פרטי הלקוחות ושמירה על פרטיות. לכן, יותר מאי פעם בעלי המרפאות זקוקים לפתרונות כמו תוכנת ניהול מרפאה חכמה כדי להבטיח עבודה רציפה ונוחה, שליטה בנתונים, שירות מתקדם ללקוחות, ייעול העבודה, בקרה, ניטור ועוד.

חברת ר.ר. מערכות מפתחת מערכות תוכנה איכותיות בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. 
לחצו כאן ליצירת קשר ולקבלת מידע נוסף.