יש לך בבעלותך מכון רפואי, או אולי מרפאה אשר נמצאת תחת ניהולך? את/ה מעוניין/ת לייעל את התנהלותו של המכון או של המרפאה ולשלב גם כלים מקצועיים ומתקדמים לצורך כך?

אם כן, אנו מעמידים לרשותך מערכת טכנולוגית קלה ופשוטה לשימוש, הכוללת במסגרתה כלי חשוב במיוחד, הנדרש לצורך תפעולו והתנהלותו של כל מכון או מרכז רפואי: תיק רפואי ממוחשב המתבסס על שימוש במחשב בלבד וללא צורך בנייר. בתיק ניתן לרכז את פרטיו האישיים של המטופל, מידע לגבי ההיסטוריה הרפואית שלו, פירוט תשלומים ועוד.

תיק רפואי ממוחשב

פתרונות ממוחשבים להתנהלות נכונה וחכמה יותרתיק רפואי ממוחשב ללא צורך בנייר

באמצעות ניהול ממוחשב של התיק מתבצע תיעוד רפואי מלא של המטופל על כל היבטיו ומאפשר את ריכוזן של כלל בדיקותיו, תוך שימוש במערכת פשוטה. הנה כמה מיתרונותיה
של מערכת זו:
• ריכוז כל המידע על המטופל במקום אחד, וללא הצורך בתוכנות נוספות.
• אפשרות לשימוש בדוחות סטטיסטיים, המתבססים על חיתוכים שמוזנים בתיק המטופל.
• עבודה ללא נייר.
• חיסכון פיזי במקום אחסון של תיקי מטופלים.
• חסכון בזמן איתור תיק מטופל.
ניהול תיק רפואי
ניהול גיליון רפואי ממוחשב מביא קץ לתיקי הנייר של המטופלים המאוחסנים בדלפקי האחיות,במזכירות ובארונות המרפאה. זמן איתור תיק המטופל מתקצר באופן משמעותי ומייעל את השירות במרפאה. ניהול תיק רפואי ממוחשב הינו תקדים לעבודה ללא נייר,המאפשר צמצום בעלויות וחיסכון משמעותי בכסף ומניעת טעויות אנוש קריטיות בעת תיעוד בדיקות רופא,הנפוצות בעבודות עם נייר.כל המידע על המטופל נמצא במחשב,והוא מוזן ישירות על ידי הצוות הרפואי כולו, בין אם אלה הרופאים,הפקידות,האחיות או הטכנאים. במקביל, מתאפשרת שמירה איכותית יותר של התיק והנתונים בו (ולאורך זמן), בעזרת מערכת לאבטחת מידע.
השימוש בתיעוד רפואי ממוחשב מבטיח הגנה על פרטיות החולה ומעניק לו את החיסיון הרפואי הנחוץ. בעוד שבעבר, תיקו הרפואי של המטופל יכול היה "להתגלגל" בין המחלקות השונות, בין דלפקי המזכירות, כיום ניתןלהגדיר הרשאות אבטחה מחמירות בהתאם לבעל התפקיד. התיק מגיע אך ורק לידיים הנכונות ומספק את המידע הנדרש, בהתאם לצורך. למערכת יש אפשרות לניהול של עד 19 רמות הרשאה ובכך שליטה מלאה על פעילותיהם של המשתמשים השונים.
תיק רפואי

פתרונות מתקדמים ויעילים במערכת אחת

תיק רפואי ממוחשב מספק מערכת ניהול תורים משוכללת ומערכת תזכור מטופלים באמצעות SMS באופן אוטומטי לגבי מועד ופרטי התור שלהם ועדכונים שוטפים של המרפאה. המערכת יודעת לשמר את המטופל על ידי שליחת SMS ממוקד, בהתאם להתפלגויות וחיתוכים שונים של נתונים. מערכת תזכורות זו מהווה כלי שיווקי חשוב מאדהעוזר לשמור על הלקוח, לייעל את פעילותה של המרפאה ולהגדיל את רווחיה.יתרון חשוב נוסף הינו שהמערכת עובדת בשילוב עם חברות תקשורת, כמו יוניסל,אפקט ופון-פלוס ועוזרת לחסוך בהוצאות הטלפונים והוצאות עבור כוח אדם – הוצאות שיכולות להגיע לסכומי כסף גבוהים מדי חודש.

בל נשכח פתרון נוסף וחשוב של המערכת, הלא הוא הפקת דוחות רבים ומגוונים, המספקים את כל המידע הנדרש לצוות המטפל באשר למטופל, לטיפול הניתן לו ובעזרתם של חיתוכים שונים, הנקבעים בהתאם לצורך. למערכת ישנם כלים טכנולוגיים המאפשרים להפיק את הדוחות הנדרשים במסגרת התנהלותה השוטפת של המרפאה ולצורך תפקוד טוב יותר. את הדוחות ניתן להדפיס בפורמטים שונים וכחלק מהרשאותיהם של בעלי התפקידים השונים.

לסיכום

רוצה לעמוד בהצלחה בתחרות הרבה מול המכונים והמרכזים הרפואיים השונים?

מעוניין/ת לייעל באופן משמעותי את התנהלותה של המרפאה שלך ולשמור על הלקוחות הקיימים?

כדי שתוכל/י ליהנות משלל יתרונותיה של מערכת ממוחשבת זו, פני/ה אלינו עוד היום לצורך תיאום פגישה והדגמה..



מאת: