מחפש/ת פתרון ידידותי וקל ליישום, שיעזור לך לנהל את המלאי של העסק שלך? אל דאגה! באמצעות תוכנה לניהול מלאי תוכל/י לחסוך זמן רב בחיפוש אחר פריטים שונים, תוכל/י לראות אילו מן הפריטים עומדים זמן רב על המדף וגם לבצע מעקב שוטף אחר כל אחד ואחד מהם.

בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם לא אחת מתמודדים עם כמויות רבות של מלאי וקשיים בניהולו באופן שוטף. אם אתה בעל עסק ומחפש פתרון לצורך ניהול המלאי שלך, כזה הנותן מענה לצרכיו של העסק שברשותך, ומציע גם כלים ידידותיים למשתמש – תוכנת ניהול מלאי היא המענה המתאים ביותר עבורך. באמצעות התוכנה תוכל לחסוך זמן בחיפוש אחר פריטים שונים, תוכל לראות אילו מן הפריטים עומדים זמן רב על המדף וגם לבצע מעקב שוטף.

יתרונות רבים ההופכים את התוכנה לפתרון יעיל ונוח:תוכנה לניהול מלאי בעסק

• בעזרת התוכנה תוכל לנהל את העסק שלך בצורה קלה יותר. 

• בעזרתה של התוכנה תוכל לקלוט סחורה חדשה במהירות רבה. 

• המערכת מאפשרת לך לאתר סחורה בשלב המכירה על ידי קידוד המוצרים.

• התוכנה מציעה כלים מתקדמים המאפשרים לעדכן את מחירי המוצרים במהירות.

• ניתן לעדכן את המלאי בכל רגע נתון על ידי פעולת מכירה או קליטת סחורה.

• תוכנה זו עומדת בדרישות שלטונות המס על ידי ספירת מלאי מתוך התוכנה.

 

פתרונות רבים וכלים ידידותיים למשתמש

בעזרתה של תוכנה לניהול מלאי תוכל לחסוך בהוצאות השוטפות של העסק שלך ובמקביל גם לייעל את התנהלותו. שימוש בתוכנה מאפשר לוותר על השימוש בדפים וברשימות ולהתמקד במה שחשוב באמת. במקום לעבוד עם טבלאות, סימונים למיניהם ומידע כתוב ועמוס בנתונים, מערכת לניהול מלאי מאפשרת לעבוד אך ורק מול תוכנה אחת, שכל הנתונים בה ממוחשבים ומועברים אליה ישירות בכל רגע נתון. כבר בעת הגעתה של הסחורה אל החנות או אל העסק שלך, תוכל לקלוט אותה ישירות לתוך התוכנה ולהזין בה את הנתונים הרלוונטיים. במידה ומדובר בפריטים חדשים, או בסחורה שאיננה קיימת במלאי, תוכל לבצע את קליטתה והכנסתה למלאי ללא הצורך בעבודה מול מספר חלונות בו זמנית, כי אם במסך אחד בלבד.

התנהלות מהירה וחכמה יותר

הקמת הפריטים באמצעות התוכנה, ייעשה על ידי קליטתם בכרטיס פריט ובאמצעות ברקוד היצרן או הספק. אפשרות נוספת היא על ידי הדפסת מדבקות הפריט והדבקתן ישירות על המוצר. בדרך זו ניתן יהיה לאתר אותו במהירות רבה יותר (על ידי קורא ברקוד) ובכך לחסוך זמן יקר בעת המכירה. בשל הדיוק הרב בשיטת עבודה זו, ניתן יהיה למנוע טעויות עתידיות הפוגעות בהתנהלותו התקינה של ניהול המלאי. מחירי המוצרים והפריטים של העסק יוכלו להתעדכן במהירות רבה יותר בעזרת מנוע מיוחד של שינוי מחירונים, המוטמע במערכת, מה שיאפשר לך לחסוך את העדכון במעבר של פריט אחר פריט וגם בזמן העבודה (וחיסכון בשעות העבודה = חיסכון בהוצאות).

ייעל את העסק בעזרת תוכנה לניהול מלאי

בעזרת התוכנה תוכל לשפר ולייעל את פעולת מכירת הסחורה. כל תהליך המכירה עצמו, וכן גם קליטתה של הסחורה, מעודכן ישירות בתוך המערכת ומעדכן את הנתונים השונים באשר למלאי הקיים. בשעת ספירת המלאי, נעזרים במערכת עצמה וחוסכים בשעות עבודה. בתום הספירה, ניתן להוציא דוחות על ערך הסחורה ולהשוות שווי סחורה בהתאם לחתכים שונים (תוך התייחסות לפרקי זמן מסוימים, בהתאם לצורך). במקביל, אפשר להוציא נתונים ודוחות על פריטים שונים, המאפשרים מעקב אחר מוצרים אשר עומדים זמן רב על המדף, לרבות המלצות להזמנות מוצרים חדשים שנמכרו ויש להזמין כמות נוספת מהם. 

תוכנת ניהול המלאי, מציעה מגוון של כלים יעילים מאד, מספקת לך מענה לכל צורך בעת ניהול מלאי הסחורה בעסק ומעקב שוטף אחר העבודה עצמה. התוכנה מאושרת על ידי רשויות המס ומאפשרת לך לחסוך בהוצאות וליהנות מהתנהלות חכמה יותר.

 

מעוניין/ת ליהנות ממערכת ניהול מלאי שחוסכת ומייעלת את ניהול המחסן? השאר/י את פרטיך, ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם..




מאת: