רשת חנויות אופטיקה

תוכנה עם מגוון כלים לניהול ספקים מול חנויות 


  • ניהול מערך רב סניפי של חנויות או חנויות On-Line ותפעול שרת או תחנות טרמינל בעזרת כלים ייעודיים. 
  • ניהול תיק מטופל, תוך שימוש בתצוגה פשוטה וקלה להבנה, כולל עדכון בדיקות ראייה וכרטיס מטופל בכל אחד מסניפי הרשת.
  • ניהול המערך השיווקי, הלוגיסטי ומערך המכירות ברמה רב סניפית ובראייה מערכתית.
  • ניהול מוקד זימון תורים לצורך בדיקות ראייה. 
  • ניהול מועדון לקוחות רשתי, שימוש בדו"חות רלוונטיים, המאפשרים התייחסות לחתכים השונים. כולל, דיוור ישיר, שליחת SMS לחברי המועדון ועוד. 
  • קלט מחירוני ספק ובניית מחירונים ברמה רשתית באופן אוטומטי.

יתרונות התוכנה

  • חיסכון כספי – תוך התאמה המלאה לצרכיה של רשת החנויות, עם מענה נקודתי לצרכים המאפיינים חנויות אופטיקה. 
  • יכולת קליטת הזמנות במהירות וללא טעויות.
  • ניהול ברמה הרשתית – ניתן גם לנהל מבצעים רשתיים או בסניפים מסוימים, תוך התייחסות לפרמטרים שונים, כמו מבצע לפריט בודד או מבצע לקבוצת פריטים, וכן הגדרת תאריכים וזמנים, שעל פיהם ינוהל המבצע.
  • תגובה מהירה –ניהול תפעולי Just in time, המאפשר הקטנת מלאים בהתאם לצרכי המכירות. יכולת ניהול מעבדה ותפעול מחסן מול סניפי הרשת השונים באופן נקודתי ויעיל במיוחד.  
  • ניהול כספים, קופות וביצוע הזמנות –שליטה ברמת הקופה, ברמת הסניף וכן ברמת קו הקופות הרשתי. כולל מעקב שוטף אחר ביצוע משלוחים, ועל פי חתכי סניפים. 
  • מערכת זו מאפשרת גם להעביר כספים למערכות הנהלת חשבונות סטנדרטיות והפקת דו"חות ריכוזיים ברמה רשתית, תוך התייחסות לכדאיות סניפים, חובות לקוחות וגבייתם, ומעבר בין סניפים. 
  • ניהול כוח אדם – ריכוז ומעקב אחר שעות העבודה או נוכחות עובדים ברמת עובד, סניף וכלל העובדים. ניתן לרכז באמצעותה תגמול לדיילים בתהליכי המכירה, ועל פי מכירות ברמת החנויות והרשת.

כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונותיה הרבים של התוכנה,
השאירו  פרטים ונציג מטעמנו ייצור עמכם קשר בהקדם.

נרשמתם בהצלחה!

עכשיו תיהיו מעודכנים בכל מה שחם בעולם המדטק

לידעתך, אתר חברת rr systems עושה שימוש בקבצי 'cookies' ובכלים נוספים (שלנו ושל צדדים שלישיים) על מנת לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, ניתוח גלישה, שיווק ופרסום. למידע נוסף ראו תנאי השימוש ומדיניות קוקיז של r.r. systems