דף הבית > ניהול אופטיקה > ניהול חנות אופטיקה


ניהול חנות אופטיקה
מערכת ניהול חנות אופטיקה עם מגוון כלים
- ניהול כרטסת לקוחות.
- רישום בדיקות אופטיקה.
- רישום הזמנות לקוח.
- שליחת הזמנת לקוח אל הספק ישירות דרך התוכנה באמצעות האינטרנט.
- הפקת דוחות שיווקיים באמצעות התוכנה.
- ניהול תורים, זימון תורים אינטרנטי ותזכור תורים.
- קישוריות למכשירי בדיקה.
- קליטת מחירונים של ספקי עדשות, עדשות מגע ובעתיד הקרוב גם מסגרות, וכל זאת בלחיצת כפתור מתוך התוכנה.
- מודולים שונים, המאפשרים חיסכון בהוצאות והגדלת הרווחים
יתרונות התוכנה
- משלבת פתרונות ניהול בהתאמה מלאה לחנות, כמענה לצרכיה השונים של החנות
- חסכון משמעותי בכוח אדם, זמן והוצאות
- ניתן לתעד את פרטי הלקוח באופן ממוחשב, החל מפרטים אישיים: מספר טלפון, כתובת דואר, גיל, ועד כאלה הקשורים לרכישה ולעסקה כולה
- ניתן לתעד את פרטי הבדיקה ולציין את כל המידע הרלוונטי לה
- מאפשרת הפקת דו"חות שיווקיים בבהתאם לחתכים שונים: גיל, עיר מגורים, נתוני בדיקה, קנייה ועוד
- לאחר הפקת הדו"ח ניתן לייצאו לתוכנה חיצונית, כמו אקסל, ולשלב אותו במסמך המיועד ללקוח
- באמצעות הדו"חות ניתן לנהל גם מועדון לקוחות וכמובן לדוור ישירות לכל אחד ואחד מהם.
- ניתן לנהל יומן תורים באופן פשוט, קל ונוח אשר מונע כפילויות של תורים מצד אחד, ועוזר לארגן ולנצל את זמנו של האופטומטריסט מצד שני.
- יומן התורים זמין גם ללקוחות עצמם, באמצעות אתר האינטרנט של החנות, ובכך הם יכולים הזמין את התור גם בשעות בהן החנות איננה פעילה.
- התוכנה מציעה ממשק מיוחד לקליטת נתוני בדיקות הראייה ישירות ממכשירי הבדיקה אל כרטיס הלקוח בעזרת התוכנות Foropter, LensMeter וAutorefractometer
- אפשרות לקלוט את מחירוני העדשות בהתאם להזמנתו של הלקוח ועל סמך מרשם ועדיפויות שונות, ובכך לקצר את תהליכי העבודה באופן משמעותי אשר ייחודי לתוכנה זו.
- הכל מתבצע בלחיצת כפתור אחת וישירות אל מול הספק
כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונותיה הרבים של התוכנה,
השאירו פרטים ונציג מטעמנו ייצור עמכם קשר בהקדם.