זימון תורים

מגוון של פתרונות במערכת אחת, פשוטה, ידידותית ועם מגוון של כלים המספקים מענה נקודתי לכל מרפאה. מערכת לניהול תורים – Medsoft Pro מציעה לך את כל היישומים הרלוונטיים לצורך ניהול תורים לרופא, לאחות או לכל עסק אשר זקוק לניהול תורים.

המערכת מציעה יישומים פשוטים וקלים לשימוש:
• ניהול תצוגת יומנים ותפוסת חדרים בפורמטים שונים
• התראות על תורים עתידיים
• הודעות קבועות ומשתנות לצוות
• הדפסת רשימות תורים (בין אם מדובר בתורים לרופא, לאחיות ועוד)

יתרונות בולטים של מערכת ניהול תורים:
• ניהול ומעקב נוח אחר ביטול תורים
• מערכת סימונים משוכללת ומגוונת לסטטוס התור
• ניהול מספר יומנים בצורה פשוטה, מהירה וקלה
• אפשרות להפקת דוחות מגוונים, גרפים וסטטיסטיקות
• ניהול רשימת ממתינים לתור, עם אפשרות לשיבוץ עתידי מהיר ונוח

חבילת יישומים בסיסית:

תוספות אופציונאליות המשלימות את המערכת: 

ניהול יומןניהול יומן

זהו חלק בלתי נפרד ממערכת ניהול של כל מרפאה או מכון. מערכת ניהול תורים זו מספקת פתרונות ברמה גבוהה ומאפשרת זימון תורים וניהול יומנים לכל אחד מצוות המרפאה באופן פשוט וקל תוך סנכרון מלא של היומנים השונים.

דוחות ניהולייםדוחות ניהוליים וייעודיים

באמצעות מערכת ניהול תורים זו ניתן להפיק דוחות ניהוליים שונים, המציגים מידע עדכני לאופן התנהלותה של המרפאה והצוות הרפואי שבמקום.

תצוגה והפצת מידע רפואיתצוגה והפצת מידע רפואי

המערכת מאפשרת להפיץ אבחונים רפואיים שונים, תוצאות בדיקות או פענוחים – ישירות לקופות החולים ולגורמים רפואיים נוספים. יישום ייחודי למערכת אשר חוסך בזמן ובעלויות כוח אדם ותקשורת.

אבטחת מידעניהול הרשאות ואבטחת מידע

המערכת מציעה עד 19 הרשאות לבעלי התפקידים השונים. ניתן להגדיר רמות שונות של הרשאות לכל בעל תפקיד אשר מקנות שליטה מוגבלת בכלים המוצעים וביישומים השונים במערכת, בהתאם לצרכי השימוש של בעל התפקיד.

גורמים מבטחיםבדיקת זכאות והתחשבנות חודשית

ניתן לבצע התנהלות כלכלית נכונה וחכמה יותר בעזרת בדיקות זכאות ושאילתות דמוגרפיות שונות, המופקות באמצעות המערכת בצורה מהירה ופשוטה. התחשבנות נכונה הכרחית לכל עסק באשר הוא ומונעת טעויות בגביית חובות ללא התעסקות מרובה.

עבודה ללא ניירעבודה ללא נייר

מערכת שיבוץ תורים המתנהלת באופן ממוחשב, ללא עבודה מסורבלת ומיותרת עם ניירת. המערכת מאפשרת לנהל את העסק על ידי אמצעים ממוחשבים בלבד, באופן מדויק וללא טעויות. כמו כן, ניתן להפיק דוחות ומסמכים רפואיים בפורמטים שונים, בהתאם לצורך.

תיק רפואי ממוחשבתיק רפואי ממוחשב

ניהול תיקיהם של מטופלי המרפאה נעשה באופן ממוחשב וכולל פרטים אישיים, תוצאות בדיקות, מצב רפואי, הפניות, רגישויות, ביקורים קודמים ועתידיים ועוד. תיק רפואי ממוחשב יעיל מאוד בעת שליפת מידע ואחסונו.

תזכורות תוריםתזכור תורים ועדכוני מידע (sms)

המטופל מקבל באמצעות SMS הנשלח אליו ישירות לטלפון הנייד, תזכורת באשר לתורים עתידיים ומידע רפואי רלוונטי. שליחת תזכורות מונעת ביטולים לא ידועים ומסייעת בניהול אפקטיבי של העסק.

חיבור למכשירי בדיקהמערכת תזכורת אוטומטית

התזכורת למטופל נעשית באופן אוטומטי על ידי המערכת, בשיחה אינטראקטיבית ובקול אנושי.

מערכת כספים ומלאימערכת כספים וניהול מלאי

מערכת המספקת כלי ניהול מלאי וכספים ברמה גבוהה, ובמקביל הפקת חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח ודוחות כספיים ברמות שונות.

זימון תורים מקווןזימון תורים מקוון

מטופלי המרפאה יכולים לבצע בכוחות עצמם זימון תורים עתידיים בעזרת אתר האינטרנט ומערכת זימון תורים מקוונת. המערכת זמינה 24 שעות ביממה לכולם, אינה דורשת נוכחות של כוח אדם ומסונכרנת באופן אוטומטי עם כלל זימוני התורים.

זימון ממתיניםממשק דיגיטלי לזימון ממתינים

המטופלים במרפאה נהנים מממשק דיגיטלי אינטראקטיבי, בתצורת מסכי טלוויזיה גדולים, המספק להם מידע שימושי והכוונה במידת הצורך, ובהתאם לתור שנקבע מראש. ניתן לשלב פרסומות וכל מידע אחר הרלוונטי למרפאה.

 

מעוניין/ת ליהנות מיתרונותיה הרבים של תוכנת זימון תורים זו? רוצה ליישם את הכלים השונים שהיא מציעה ולשלבה כבר בזמן הקרוב השאר/י את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם.




מאת: