איזו מערכת לניהול מרפאה כדאי לכם להטמיע לקראת 2020?

אנו נמצאים לקראת סיומה של שנת 2019 וכעת הגיע הזמן לבחור מערכת לניהול מרפאה כדי לייעל את העבודה, לחסוך עלויות ולשפר את השירות למטופלים. כדי לבחור איזו תוכנה לניהול מרפאה כדאי לכם להטמיע בעסק שלכם מומלץ לאפיין צרכים ייחודיים, לבדוק את כל האפשרויות הקיימות, להתנסות במספר מערכות ולהשוות עלויות.

כמו כן, כאשר אתם צריכים לקבל החלטה איזו מערכת לניהול קליניקה כדאי לכם להטמיע בעסק, עליכם להתייחס לגורמים כגון: חוויית משתמש, נוחות התפעול והשימוש, כלים מקצועיים בחבילה הבסיסית, אילו הרחבות יש ומהם הפתרונות הטכנולוגיים שהמערכת מציעה עבורכם.

בנוסף, מומלץ להטמיע מערכת המאפשר לכם עבודה עם טאבלט או טלפון נייד – כך תוכלו לעבוד ולצפות בנתונים עדכניים בכל רגע נתון, גם מחוץ למרפאה. חשוב לוודא כי המערכת תומכת בחתימה דיגיטלית (אלקטרונית) של רופאים ומטופלים על המסמכים השונים, וחשוב לבחור מערכת ידידותית וזמינה 24/7 לצפייה באבחונים ובתשובות לרופא ולמטופל.

בחירת מערכת לניהול קליניקה להטמעה בעסק שלכם

בחירת מערכת לניהול מרפאה אינה משימה פשוטה כיוון שיש פרמטרים רבים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות. חשוב לציין כי אין צורך לרכוש תוכנה לניהול קליניקה או מרפאה פרטית, את התוכנה מטמיעים במערכת המחשוב הקיימת של המרפאה, ונדרש חיבור לאינטרנט המהיר.

אמנם, יש מגוון תוכנות מדף שניתן לרכוש במחיר אטרקטיבי, אך שירותי הרפואה הולכים ומתקדמים במהירות, טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך משפיעות על עולם הרפואה בעידן המודרני, וגם המטופלים מעוניינים לקבל שירות מתקדם ואיכותי יותר. לכן, כאשר בוחרים מערכת לניהול מרפאות וקליניקות יש להתייחס לכל היתרונות שהמערכת מספקת עבורכם, להשוות את המערכת לתוכנות אחרות וחשוב לבחור תוכנה עם ממשק ידידותי ונוח לתפעול ולהבנה.

מהם היתרונות של מערכת מתקדמת לניהול מרפאה?

לאחר שבחרתם והטמעתם מערכת מתקדמת וחדשנית לניהול המרפאה שלכם תוכלו תוך זמן קצר להבחין ביתרונות שהיא מספקת לעסק ולצוות הרפואי, וכמובן גם למטופלים. היתרונות העיקריים של תוכנה מתקדמת לניהול מרפאת מומחים, מרכזי דימות וקליניקות פרטיות הם:

  • פתרון מקצועי ואיכותי לניהול תיק רפואי ממוחשב, כולל אפשרות להקצות הרשאות שונות לעריכה ולעיון ברשומות הרפואיות.
  • העברת תשובות והתחשבנויות (Billing) לגורמים מבטחים באמצעות מערכת כספות מאובטחת.
  • מערכת ידידותית וזמינה 24/7 לזימון תורים.
  • אפשרות להפיק דוחות ניהוליים וייעודיים בהתאמה מושלמת לסגנון העבודה במרפאה ולצרכים הייחודיים של הצוות.
  • עבודה נוחה ויעילה מול קופות החולים וחברות הביטוח.
  • ניהול תיק רפואי ממוחשב עם אפשרות גישה מרחוק והקצאת הרשאות לשמירה על סודיות רפואית ולמניעת זליגת הנתונים לגורם לא רצוי.
  • שיפור וייעול השירות ללקוחות, לרבות פתרון לזימון תורים מקוון.
  • התוכנה כוללת בין השאר מערכת מתקדמת לזימון ולניהול תורים, כולל אפשרות לתזכור תורים ולשליחת מידע רלוונטי באמצעות הודעות SMS.
  • חיסכון בעלויות כוח אדם ובהוצאות שונות כמו נייר, דיו למדפסת ועוד.
  • המערכת מונעת טעויות אנוש, משפרת את ביצועי המרפאה, מייעלת את העבודה ומבטיחה תדמית מקצועית וחדשנית של המרפאה.
  • ניצול מיטבי של חדרי הטיפולים והבדיקות במרפאה.

מאפייני המערכת המתאימה למרפאה שלכם

חשוב לבחור מערכת לניהול מרפאה הכוללת כלי ניהול ויישומים מתקדמים ונוחים לתפעול ולעבודה. לכל מערכת לניהול קליניקה יש כלים בסיסיים הנחוצים לניהול תקין של העסק, לשיפור ולייעול העבודה ולמתן שירות טוב יותר למטופלים. המערכת הבסיסית מתאימה לרוב המרפאות ומכוני הרפואה והאסתטיקה, אך לקראת 2020 כדאי לכם לבחור מערכת הכוללת כלים נוספים ומשלימים ביניהם:

  • זימון תורים מקוון.
  • מערכת כספים ומלאי עם תמיכה בפתרונות סליקה באינטרנט.
  • תזכור תורים ועדכוני מידע.
  • ממשק ייעודי להצגת תורים ועדכוני מידע על מסכים במרפאה.

כדאי לדעת כי לאחר הטמעת המערכת המתקדמת במערכת המחשוב של המרפאה שלכם, תיהנו מהדרכה מקצועית במקום כדי לאפשר לכל הצוות להשתמש בתוכנה, להכיר את הכלים השונים, ליישם שיטות עבודה מתקדמות ויעילות יותר וליהנות מכל היתרונות הרבים של המערכת ומבחר הכלים הכלולים בה.