מחפש פתרון יעיל להתנהלות נכונה יותר מול הספקים ומול הלקוחות שלך בחנות? אם כן, אנו מציעים ממשק ייחודי אשר מייעל את תהליך העבודה שלך ובמקביל עוזר לך לשמור על לקוחות נאמנים ובעיקר מרוצים.

ניהול של עסק, בין אם מדובר בחנות, כחלק מרשת גדולה, או בחנות קטנה, איננו פשוט. הוא מצריך התייחסות לפרמטרים רבים, הקשורים הן בעבודה מול הספקים השונים והן בהתנהלות אל מול הלקוחות. בעזרת התוכנה תוכל לבצע מגוון רחב של פעולות, שיעזרו לך לעבוד באופן רציף מול בתי העסק או מול הספקים השונים ולעדכן בכל עת מחירונים, הזמנות, מלאי ועוד. באמצעות שימוש במערכת זו, כבר לא תצטרך לעבוד עם מחירונים מודפסים באופן ידני או לעבוד מול מוקד טלפוני כדי לקבל הזמנות חדשות. התוכנה הינה פשוטה ומאפשרת מבחר של כלים יעילים וידידותיים למשתמש.

 

ניהול ספקים והתנהלות מול לקוחות באופן יעילניהול ספקים מול חנויות באופן יעיל

מערכת הניהול מאפשרת לבצע את ההזמנות מהחנות לספקים באמצעות מגוון שיטות, כמו אפשרות של תקשורת בין שרת FTP לבין WEBSERVICE, אשר מעבירה את ההזמנה ללא צורך בגורמים מתווכים בדרך. העברת הנתונים מתבצעת בשיטת תקשורת מאובטחת, שלא ניתן להתחבר אליה מבחוץ ולראות את הנתונים השונים, המועברים על ידה.

מגוון של יתרונות במערכת אחת

מערכת ניהול ספקים מול חנויות מציעה לך, ובעיקר לעסק שלך, יתרונות רבים. הנה כמה מהם:

• שימוש במערכת חוסך לך בזמן – עבודתך מתבצעת מול מערכת אחת בלבד, במקום מספר מערכות שונות אשר נותנות מענה באופן חלקי.

• חסכון גדול בעלויות, לרבות עלויות התקשורת וכוח האדם. מערכת זו מפחיתה באופן משמעותי את

הוצאות הטלפונים והפקסים ובהתאם לזאת מפחיתה את הצורך בכוח אדם הממונה על כך.

• זמינות של 24 שעות ביממה ללא תלות בשעות הפעילות של הספקים השונים.

• מניעת טעויות אשר מבילות ברוב המקרים לחוסר שביעות רצון מצד הלקוחות.

• יכולת להעביר מידע אודות ההזמנה באופן שוטף ישירות אל הלקוח המזמין.

• אפשרות לתעדף מוצרים שונים עליהם רוצה הספק להמליץ.

• ניתן לממשק את המערכת אל מול "רצפת הייצור" או למערכת ה- ERP של הספק.

• את המחירונים אפשר להפיץ דרך תוכנת הכספים והמלאי של ר.ר מערכות אל החנויות אשר עובדות עם התוכנה.

דוחות ועדכונים לספקים

תוכנת אופטיקה מציעה יתרונות נוספים המשפרים את תהליך העבודה באופן משמעותי, מקצרים אותו, וכמובן, גם חוסכים בהוצאות. מלבד קבלת ההזמנות ישירות למערכת, ניתן באמצעותה לנהל גם את תהליך אספקת הסחורה לאחר המכירה. אם ברשותך חנות אופטיקה, בסוף יום המכירות תוכל בעזרת תוכנה זו לשלוח באופן אוטומטי אל הספק דוח מכירות של מוצרים המיובאים על ידי הספק, דוח שיעזור לו ללמוד על אופן המכירה (מה נמכר ומה לא). ניתן לבצע עדכון פשוט וקל דרך המערכת במקום לשלוח איש מכירות אל החנות או לבצע שיחת טלפון לצורך עדכון באשר לנתוני המכירות. פתרון זה חוסך טעויות מיותרות הקשורות למידע שנמסר (כמו, למשל, פריטים שלא דווחו בעת המכירה) ומאפשר לעקוב אחר פריטים שנמכרים יותר בהשוואה לפריטים אחרים שנמכרים פחות.

השימוש במערכת כוללת כלים נוספים שאותם ניתן לשלב במסגרת התנהלותו של העסק, המיועדים בעיקר לתחום העדשות, עדשות המגע וכן מסגרות המשקפיים, אולם גם יכולים להתאים לתחומים נוספים בענף. מדובר בפתרון מתקדם במיוחד, המשלב בין טכנולוגיות מובילות לכלים שימושיים המותאמים באופן מלא לצרכיהם של בעלי העסקים מתחום האופטיקה.

אם גם אתה מעוניין לשלב, במסגרת העסק שלך, תוכנת ניהול ספקים מול לקוחות, השאר לנו את פרטיך, ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם.




מאת: