אייקון של מערכות ממוחשבות

חברת ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ הינה בית תוכנה ותיק, שהוקם בשנת 1989. החברה שמה לה למטרה לפתח ולייצר מערכות ויישומי תוכנה איכותיים בהתאמה טכנולוגית עדכנית ומדויקת בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה. כל זאת ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ופעילותם.

התאמת הפיתוחים הנדרשים נעשית על בסיס הניסיון והידע המצטבר שנרכש בחברה לאורך שנות קיומה, שיתוף הפעולה עם לקוחותינו ועם יצרני מכשור רפואי ובתי תוכנה אחרים המביאים ליצירת ממשקים הנותנים לכם מענה כולל ורב תכליתי.

בפיתוח התוכנה הושם דגש על מתן מענה מערכתי כולל לצורך יצירת פתרונות יישומיים לצרכי ניהול תהליכים עסקיים מצד אחד ותהליכים רפואיים מקצועיים וקליניים מצד שני, במסגרת גיליונות ותיקי מטופלים המשולבים על פלטפורמה אחת. כל זאת תוך מתן מענה ופתרונות ברמת המשתמש הבודד בקליניקה, דרך ניהול מרפאה, מכון רפואי, מכון וחנות אופטיקה, מתן שירותי רפואה מרחוק ורפואה ביתית ועד לתפעול רשתות של מכונים, חנויות ומרכזים רפואיים ובתי חולים.

התוכנה נותנת מענה לכלל הפעילויות בתהליכי העבודה, לצורך ביצוע הבדיקות ו/או הפעילות העסקית/ ארגונית ועד לניהול הלוגיסטי, ההתחשבנות הכספית מול הגורמים המבטחים והפצת המידע הרפואי לגורמים המפנים והגורמים הרגולטורים (משרד הבריאות, רשות המיסים וכדומה). כל אלו נעשים תוך שמירת צנעת הפרט ואבטחת מידע בכל הרמות.

מיקוד הפעילות במגזר הבריאות נעשה בשני תחומים עיקריים:

1. התחום הרפואי הניהולי והקליני

הדבר נעשה תוך שימת דגש בכל אחד מהפתרונות הנדרשים לכל גורם רפואי מקצועי בתהליך, למתן מענה מלא החל מתיק/ גיליון הרפואי לאיסוף המידע הרפואי, דרך בדיקות הדמיה, אבחוני רופאים דיאגנוסטיקה, צבירת המידע, תיעודו, הפקת תשובות/ הנחיות טיפול / תרופות ומרשמים/ הפניות לבדיקות וטיפולים/ ניתוחים, והעברת מידע ותשובות לגורמים המפנים.

עדכון בתיק המטופל לאורך כל התהליך במערכת הרפואית מהקליניקה/מרפאה דרך מכוני ההדמיה ועד המרכזים הרפואיים לביצוע מהלכים כירורגים ו/או טיפוליים ועד הפצת המידע בין כל הגופים העוסקים בתחום, הן לביצוע הפניות, קבלת תשובות/אבחנות והנחיות להמשך טיפול, תגמול צוותים רפואיים, יכולת ביצוע התחשבנות ע"פ הסכמים של גורמים מבטחים שונים, שילוב כלים שיווקיים ושיפור קשרי לקוחות להרחבת פעילות והכנסות ועד לריכוזי מידע וחיתוכם לצרכים סטטיסטים המתקבלים לאורך כל השרשרת לצרכי ריכוז נתונים למוסדות הרפואיים ולצרכי מחקר ועבור משרד הבריאות.

2. התחום הרפואי קמעונאי

מכוני אופטומטריה/ חנויות האופטיקה, קלינאיות תקשורת/מכוני השמיעה וכל תחום רפואי אחר המשלב פעילות רפואית ומכירה קמעונאית בעיסוקיהם.

הדבר נעשה תוך שימת דגש על הפן הרפואי בהיבט המקצועי קליני.

א. בתחום האופטומטרי – בדיקות הראייה/התאמת עדשות מגע ועדשות משקף.

ב. בתחום האודיולוגי – בדיקות שמיעה/ קלינאות תקשורת/ התאמת פתרונות מכשירי שמיעה

מתן מענה לצד הקמעונאי – בהתאמה לדרישות הרפואיות, במענה של אמצעים ופריטים מותאמים לציבור המטופלים תוך מתן שירות מתמשך ולאורך זמן, מתן פתרונות ויישומי תוכנה למימוש התהליכים וכמענה לכל ההיבטים הנדרשים בכל שלבי הפעילות החל מניהול תיק/ גיליון מטופל, דרך קישוריות למכשירי בדיקה, ניהול וזימון תורים, ניהול מלאי וקופה, ברקוד סחורה, סליקת כרטיסי אשראי והבטחת המחאות ועד ממשקים מול ספקים יצרנים לקליטת מחירונים, מנועי תמחור, ביצוע הזמנות, וניהול מכר בהתאמה לפעילות הנגזרת.

כלל הפעילויות באות לתת מענה, לסייע בניהול ארגוני נכון, לשפר תהליכי עבודה, זמינות וקיצור זמני פעילות, לשפר את המענה ללקוחות/מטופלים, להקטין את ההוצאות, להגדיל פעילות והכנסות וכך לייצר שיפור מהותי ברווחיות.