כולם רוצים להיות יפים… וגודשים את מכוני האסתטיקה

בשנים האחרונות אפשר למצוא ברחבי הארץ לא מעט מכוני אסתטיקה, המציעים מגוון רחב של טיפולים, בחלקם חדשניים ומפתיעים. טיפולים אלה, בניגוד לאחרים, פחות כואבים והעלות שלהם נמוכה יחסית. מסיבה זו נוהרים למכוני האסתטיקה לקוחות רבים: נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, המעוניינים ליהנות מיתרונותיהם הרבים של טיפולים אלה. הנהירה הגדולה של הלקוחות מצריכה מכל מכון להתנהל בצורה חכמה ונכונה הרבה יותר ולהיעזר בפיתוחים שונים, כמו תוכנה לניהול מרפאה.

יד של הרופא עם טאבלט

מדוע מומלץ להשתמש בתוכנה זו

בניגוד לעבר, מכוני האסתטיקה של היום פונים לקהלים רבים, ואינם מיועדים אך ורק לעשירים. הטיפולים השונים שמוצעים בעלויות נוחות כמעט לכל כיס, יחד עם המגוון הרחב שלהם, שמציע מענה לצרכים שונים, מושכים המוני אנשים אל מכוני האסתטיקה. במקרים רבים, טיפול מסוים מוביל לטיפול נוסף. יש צורך לעקוב אחר המטופלים, לוודא שהם אכן מקבלים את הטיפול המתאים להם – ובזמן הנכון. עומס התורים יחד עם הצורך במעקב שוטף אחר הלקוחות, מצריך שימוש בכלים ייחודיים המשפרים את התנהלותו של מכון הקוסמטיקה.

מערכת זימון תורים היא אחת האפשרויות: כזו המייעלת את תהליך העבודה באופן משמעותי וגם חוסכת תקלות וטעויות מיותרות. בעזרתה ניתן לעקוב אחר התורים שבמכון, לעדכן לקוחות ולוודא שהתורים מאורגנים באופן הנכון בהתאם לכוח האדם שבמכון. מערכת זו, יחד עם תוכנת הניהול, עוזרת לחסוך בהוצאות המכון. זאת משום שהיא מספקת כלים טכנולוגיים חדשניים, בעזרתם אפשר ליידע את הלקוח באשר לתורים השונים. למשל, שליחת הודעת SMS ללקוח במקום להתקשר אליו – פעולה שחוסכת זמן וכוח אדם. מעבר לזימון תורים, תוכנת הניהול עוזרת במעקב אחר התשלומים המועברים אל המכון, עבודה מול ספקים שונים, מעקב אחר הכנסות והוצאות באופן פשוט, מהיר וברור יותר וגם אפשרות להוציא הצעות מחיר ולסגור עסקאות.

כיצד לנצל את הטכנולוגיה נכון

מהגיע הזמן להשתמש בתוכנת ניהול וזימון תורים, המשפרת משמעותית את אופן התנהלותו של המכון ועוזרת לו לעבוד ישירות מול הלקוח בצורה יעילה וחכמה הרבה יותר. עומס של לקוחות עשוי לגרום לאי סדר, לבלגן ובעיקר – ללא מעט טעויות. לקוחות שמפספסים תורים, חוסר יכולת לעקוב אחר התשלומים הרבים ובכלל, התנהלות לא נכונה של המכון הגורמת לבעיות רבות. בזכות התוכנה ובניצול חכם שלה אפשר ללמוד להתנהל באופן אחר – בין אם ישירות מול הלקוחות ובין אם מול צוות המכון עצמו. התוכנה משמשת ככלי המספק מענה לעסקים רבים והיא מותאמת לצרכיהם באופן נקודתי. כשמדובר במכון אסתטיקה, הדבר מצריך התייחסות מיוחדת בשל הפניות הרבות של הלקוחות אל המכונים ובגלל העומס הרב הנוצר אצלם בתקופות מסוימות (בדרך כלל במהלך חודשי הקיץ).

במקום לבחור בשיטות ניהול פחות יעילות, אפשר ואף מומלץ מאד לנצל את הקדמה ואת הפיתוחים הרבים ולשלב את התוכנה במכון כחלק מכלי העבודה היומיומיים. התוכנה פשוטה להבנה וגם לתפעול והיא מחליפה בהצלחה רבה כל שיטה אחרת. היא יכולה להתאים למכון אסתטיקה קטן וגם למכון גדול, היא יכולה להתאים למכון במרכז העיר וגם למכון באזורים מרוחקים. כך או כך, היא כוללת את כל הכלים ואת כל הפיצ'רים הנדרשים למכון עצמו כדי לעבוד בצורה טובה יותר וכדי לספק ללקוח את המענה המושלם עבורו. התנהלות כזו מושכת אל המכון לקוחות נוספים ומביאה אתה רווחים הרבה יותר גבוהים. מכונים המעוניינים בכך, יכולים לבחור בפונקציות נוספות, כמו תוכנת ניהול תיק רפואי ממוחשב, אפשרות להפקת דוחות ניהוליים ודוחות ייעודיים, הפקת הצעות מחיר והזמנות ועוד. כמובן, יש להגדיר תחילה את הצרכים ורק אחר כך לשלב את כל הכלים בתוכנה בהם ניתן להשתמש במהלך במסגרת העבודה במכון.


מאת: