הולכים לאיבוד בקלנדר?

מערכת זימון תורים היא הפתרון היעיל לכל מרפאה שמטרתה לשרת את הלקוחות ביעילות ובמהירות ובהתאם למצבם הבריאותי. לקוחות המרפאה שלכם יודעים שהם יכולים לפנות אליכם לטיפולים ולבדיקות. מרביתם גברים ונשים שאינם רוצים 'ללכת לאיבוד' בסדר יום עמוס שמקשה עליהם למצוא את הזמן הפנוי לביקור במרפאה, וכשהם פונים אליכם הם מצפים ליחס מהיר ואדיב.

ידיים של הרופא עם טאבלטעבור מנהלת המרפאה, בין אם זו מרפאת נשים, מרפאה לכל המשפחה או מכון לבדיקות הדמיה, חשוב לוודא שהלקוחות לא ייאלצו להמתין זמן רב לקבלת השירות הרפואי הדרוש להם.

ייעול עבודת המרפאה

יש כמה סיבות עיקריות שבעטיין פונים הלקוחות למרפאה שלכם, ביניהן אפשר למנות בדיקות תקופתיות, פגישת ייעוץ עם הרופא או פנייה בשל סיבות רפואיות דחופות. כיצד אתם עוקבים אחר התיק הרפואי של המטופל על מנת לזמן אותו, או אותה, לטיפול המתאים? ניהול מרפאות באמצעות מערכת ממוחשבת מייעל מאוד את העבודה. תיאום זימון תורים עם יומן רופא ממוחשב מאפשר לעובדים ולרופא המטפל לקבוע סדרי עדיפויות לזימון תורים, מועדי בדיקות למטופלים ואת הפנייתם לבדיקה המתאימה. היומן משמש כלי רב ערך בידי הרופא למעקב רציף אחר מצבם של המטופלים, באמצעות התיק הרפואי הממוחשב שלהם.

תוך כמה דקות זימנו אותי לרופא

ברוב המקרים, ללקוחות יש סיבות ברורות להעדפת ביקורים במרפאה מסוימת. אחת הסיבות היא מיקום המרפאה בסביבת המגורים של הלקוחות, אבל זה אינו השיקול היחידי שקובע את בחירת המרפאה. עבור אנשים רבים, זמינות התורים חשובה לא פחות. פעמים רבות, משך זמן ההמתנה שלקוחות נאלצים להמתין לביצוע בדיקה או לשיחה עם הרופא קובע אם יישארו כלקוחות במרפאה או יבחרו במרפאה אחרת, גם אם היא ממוקמת במרחק מה.

הלקוח הוא שקובע את התור

כיצד מערכת יעילה לזימון תורים מסייעת לפציינטים שלכם לנהל את סדר היום שלהם? לדוגמה, אמא שמנהלת סדר יום לחוץ במיוחד: בבוקר היא מסיעה את הילדים לגן ולבית הספר, ולאחר יום העבודה היא אוספת אותם מבית הספר כדי לפזר אותם בחוגים. לאותה אם, לדוגמה, אין זמן להיות חולה – אך כאשר עליה לקבוע תור למרפאה, היא רוצה מענה מהיר והפנייה בהתאם.

כמרפאה, ביכולתכם לספק לאותה אם וללקוחות אחרים שלכם, מערכת זימונים אוטומטית המאפשרת להם כניסה להזמנת התור, הזדמנות לפנות אליכם בשעה הנוחה להם כדי לזמן תור, לבטל אותו או לדחותו למועד אחר. זהו שירות חשוב שמאפשר לשמור הן על קשר חיובי עם הלקוחות והן על ניהול כלל ביצועי המרפאה.

ניהול מרפאה אפקטיבי

מערכת הזימון מאפשרת למרפאה לעקוב אחר מסלול הלקוחות, החל מהרגע הפניה. המערכת הממוחשבת אוגרת את המידע החשוב על זימון התורים ומאפשרת לעובדים להשתמש במידע לייעול השירות ולניהול היעיל של כלל פעילויות המרפאה. באמצעות המערכת יכולים העובדים להנפיק דוחות, לנהל מערך תיוק, לעקוב אחר רישומי לקוחות המגיעים באופן פרטי ואחר אלה המגיעים דרך קופות חולים, להפנות את הלקוחות לטיפולים מתאימים, לעקוב אחר היסטוריית הזימונים שלהם וליצור אתם קשר לתזכורות מרפאה.

לא לבזבז את זמן הלקוחות

ניהול התורים היעיל ממשיך במרפאה עצמה. זמן ההמתנה במרפאות הוא 'זמן מבוזבז' מבחינת הלקוחות. באמצעות מערכת הזימון, באפשרותכם לנהל לוח זמנים שמצמצם במידת האפשר את ההמתנה לטיפול, ובאמצעות ממשק זימון – להודיע להם כי הגיע תורם להיכנס.

מרפאה שעושה לי טוב

ברוב המקרים, כאשר יש ללקוחות שלכם אפשרות לקבלת תזכורות מעודכנות מהמרפאה, להזמנת תורים באופן מהיר ולהמתנה קצרה יחסית לכניסה לרופא, הם יבחרו ברופאי המרפאה המעולים שלכם, גם אם המרפאה עצמה אינה ממוקמת בקרבת מקום מגוריהם.


מאת: