חברת ר.ר. מערכות מידע וטכנולוגיות בע"מ הינה בית תוכנה ותיק, אשר הוקם בשנת 1989, החברה שמה לה כמטרה לפתח ולייצר מערכות ויישומי תוכנה איכותיים בהתאמה טכנולוגית עדכנית בתחומי הבריאות, הרפואה והאופטיקה, ע"פ צרכי לקוחותיה ובהתאם לתחומי התמחותם ותהליכי פעילותם. התאמת הפיתוחים הנדרשים על בסיס הניסיון והידע המצטבר, שיתוף הפעולה בהעברת מידע מקצועי נרכש מלקוחותינו ושיתוף פעולה של יצרני מכשור רפואי ובתי תוכנה אחרים ליצירת ממשקים וביצוע שילובים שונים למתן מענה כולל ורב תכליתי.

בפיתוח התוכנה הושם דגש על מתן מענה מערכתי כולל לפתרונות יישומיים מלאים לצרכי ניהול תהליכים עסקיים מצד אחד ותהליכים רפואיים מקצועיים וקליניים מצד שני, במסגרת גיליונות ותיקי מטופלים המשולבים על פלטפורמה אחת. תוך מתן מענה ופתרונות ברמת המשתמש הבודד בקליניקה, דרך ניהול מרפאה, מכון רפואי, מכון וחנות אופטיקה ועד תפעול רשת מכונים, חנויות ומרכזים רפואיים ובתי חולים. התוכנה נותנת מענה לכלל הפעילויות בתהליכי העבודה לביצוע הבדיקות ו/או הפעילות העסקית/ ארגונית ועד הניהול הלוגיסטי, ההתחשבות הכספית מול גורמים מבטחים והפצת המידע הרפואי לגורמים המפנים והגורמים הרגולטורים (משרד הבריאות, רשות המיסים וכדומה) תוך שמירת צנעת הפרט ואבטחת מידע בכל הרמות.

מיקוד הפעילות במגזר הבריאות הינו בשני תחומים עיקריים הכוללים:

א. התחום הרפואי הניהולי והקליני –
תוך שימת דגש בכל אחד מהפתרונות הנדרשים לכל גורם רפואי מקצועי בתהליך למתן מענה מלא החל מתיק/ גיליון הרפואי לאיסוף המידע הרפואי החל מבדיקות הדמיה, אבחוני רופאים דיאגנוסטיקה, צבירת המידע, תיעודו, הפקת תשובות/ הנחיות טיפול / תרופות ומרשמים/ הפניות לבדיקות וטיפולים/ ניתוחים וכיו"ב העברת מידע ותשובות לגורמים המפנים. עדכון בתיק המטופל לאורך כל התהליך במערכת הרפואית מהקליניקה/ מרפאה דרך מכוני ההדמיה ועד המרכזים הרפואיים לביצוע מהלכים כירורגים ו/או טיפוליים ועד הפצת המידע בין כל הגופים העוסקים בתחום, הן לביצוע הפניות, קבלת תשובות/ אבחנות והנחיות להמשך טיפול, תגמול צוותים רפואיים, יכולת ביצוע התחשבנות ע"פ הסכמים של גורמים מבטחים שונים, שילוב כלים שיווקיים ושיפור קשרי לקוחות להרחבת פעילות והכנסות ועד לריכוזי מידע וחיתוכם לצרכים סטטיסטים המתקבלים לאורך כלהשרשרת לצרכי ריכוז נתונים למוסדות הרפואיים ולצרכי מחקר ומשרד הבריאות.

ב. התחום הרפואי קמעונאי –
מכוני אופטומטריה/ חנויות האופטיקה, קלינאיות תקשורת/ מכוני השמיעה וכל תחום רפואי אחר המשלב פעילות רפואית ומכירה קמעונאית בעיסוקיהם. תוך שימת דגש על הפן הרפואי בהיבט המקצועי קליני.
א. בתחום האופטומטרי – בדיקות הראיה / התאמת עדשות מגע ועדשות משקף.
ב. בתחום האודאולוגי – בדיקות שמיעה/ קלינאות תקשורת/ התאמת פתרונות מכשירי שמיעה
מתן מענה לצד הקמעונאי – בהתאמה לדרישות הרפואיות, במענה של אמצעים ופריטים מותאמים ובצו האופנה העכשווי לציבור המטופלים תוך מתן שירות מתמשך ולאורך זמן, מתן פתרונות ויישומי תוכנה למימוש התהליכים וכמענה לכל ההיבטים הנדרשים בכל שלבי הפעילות החל מניהול תיק/ גיליון מטופל, דרך קישוריות למכשירי בדיקה, ניהול וזימון תורים, ניהול מלאי וקופה, ברקוד סחורה, סליקת כרטיסי אשראי והבטחת המחאות ועד ממשקים מול ספקים יצרנים לקליטת מחירונים, מנועי תמחור, ביצוע הזמנות, וניהול מכר בהתאמה לפעילות הנגזרת. כלל הפעילויות באות לתת מענה, לניהול ארגוני נכון, שיפור תהליכי עבודה, זמינות וקיצור זמני פעילות, שיפור המענה ללקוחות/ מטופלים, הקטנת ההוצאות, הגדלת פעילות והכנסות שיפור מהותי ברווחיות.